Lascia un Commento:
(4) comments
Paroles sacrosante. Col MLDF aane metù al luster la tendenza del la provinzia de TN, se no auter co la dirigenza attuala, a se sentir più un territorie del Lombardo Venet che no n territorie alpin leà a logiches economiche e culrurale che varda a nord più che a sud. La pianura Padana la vel se fasc sora al territorie alpin desche che a fat apontin l Venet co le Dolomites. Fossa ora che i Fascegn se desceide e i se rende cont de olà che i e do che i ne mena…Cognon se dar jù duc chenc, ogne un per soe competenze, a far si che chest no suzede.
De bie saluc.
Alessandro Tamion
Mie complimenc x chest articol personalmenter l’é jà n trat che proe a dir che la desferenza anter Trent e Busan la é culturala o miec sozio-culturala amò dant che politica e Fascia la cogn se far n pensier se la vel seghitar a esser na val ladina, la cogn vardar a sia storia per tegnir sù sia identità e sia cultura
ReplyCon gran encresciment cogne dir che chel che l’è scrit te chest comunitcat l’è vera. La politica de Trent la vèrda più n ju che no a l’Europa e chest sozede ence te Fascia, se vèrda più a Trent che a Busan, più a Roma che no a l’Europa.
L’Autonomia tel segnificat de se rejer enstesc la dovessa esser tel cher, tel sanch e tel cef de duc i fascegn ma coscita no la é.
Me sa che te val sie dut n muie e massa sorì. No se peissa che l ben stèr che aon ades l vegn da n gran lurier fat da nesc genitores, l vegn da persones da fondament che à sapù rejer la val a livel politich e aministratif, l vegn da na cultura d e ejent mont che no é sèreda alicontra l’é na cultura averta più europea che no taliena.
L’é dassen da se augurèr che i fascegn i ge n veide ite, che i ciape te man endò la redenes de la val con fondament e ferstont, per fèr l ben de noscia jent e noscia val e no per aer na cariega o l nonzech.
Evidentemente l’amministrazione di Bolzano è più capace!!
Consiglio: l’unione fa la forza, se l’amministrazione di Trento non capisce che solo cosi L’autonomia si rafforza siamo messi male.
Meditate.. Meditate..